Kwaliteitsindicatoren
Menu

Eveline van Everdingen

“Het geeft mij voldoening als analyses en strategische oplossingen bijdragen aan betere besluitvorming in de zorg”

Eveline wordt enthousiast van het bedenken van slimme oplossingen voor ingewikkelde vraagstukken. Het geeft haar voldoening als analyses kunnen bijdragen aan een betere besluitvorming in de zorg.

Eveline deed een bachelor Psychologie en master Kunstmatige Intelligentie vanwege haar interesse in zowel de mens als technologie. Haar scriptie-onderzoek deed ze in Silicon Valley (Palo Alto, Californië), waar ze onderzocht hoe multitasking gedrag invloed heeft op de samenwerking tijdens een video-conference. Ook analyseerde ze hoe door middel van gezichtsherkenning de stand van de het videobeeld deze samenwerking kan verbeteren.

Na haar studie is Eveline gestart bij KLM. Ze richtte zich daar op het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van de website en de app voor passagiers. Daarna werkte ze drie jaar in Parijs op het hoofdkantoor van Air France aan de strategie van de prijs van vliegtickets en stoelbezetting.

Eveline heeft voor SiRM gekozen omdat ze na de commerciële omgeving van het bedrijfsleven een richting met meer sociaal-maatschappelijke relevantie zocht. Bij SiRM kan ze haar analytische vaardigheden en interesse in complexe vraagstukken inzetten om bij te dragen aan betere zorg in Nederland.

Contact

dr. Jan-Peter Heida (partner)
+31 6 41 36 23 59 jp.heida@sirm.nl

Pam van der Meer (officemanager)
+31 6 21 32 55 55 pam.vandermeer@sirm.nl

SiRM

WTC Utrecht
Stadsplateau 17
3521 AZ Utrecht


info@sirm.nl
Google maps

KvK SiRM Group B.V.: 67397395
KvK SiRM Healthcare B.V.: 67401600